|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Studie cultuurbonnen in de basisvorming : rapportage deel A: formatieve evaluatie eerste uitvoeringsjaar |
Auteur |
F. Haanstra, M. van Hoorn, M. de Vreede |
Corporatieve auteur |
Cultuurnetwerk Nederland, SCO-Kohnstamm Instituut |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Uitgever |
Cultuurnetwerk Nederland |
Jaar van uitgave |
2002
|
Annotatie |
26 p. : tab., bijl. ; 30 cm 1,54 mb In opdracht van het Ministerie van onderwijs, cultuur en wetenschappen
|
|
Trefwoorden |
onderwijsbeleid, cultuurdeelname in schoolverband, jongeren, voortgezet onderwijs, voortgezet onderwijs, reducties, evaluatie (vorm), Nederland |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting In het schooljaar 2001-2002 heeft het Ministerie van OCenW cultuurbonnen / vouchers beschikbaar gesteld voor leerlingen in de onderbouw van het voortgezet onderwijs. Het doel is de cultuurparticipatie van leerlingen te vergroten. Scholen konden zelf beslissen aan welke culturele activiteiten de bonnen werden besteed. Dezet eerste fase van de evaluatie beoordeelt de procedure. Een inhoudelijke evaluatie volgt later. |
|
|
|
|