|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Effecten van ouders en school op cultuurparticipatie in de periode van adolescentie tot jongvolwassenheid : resultaten van een longitudinaal dubbel contextueel model |
Auteur |
I. Nagel, H.B.G. Ganzeboom |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Aksant |
Jaar van uitgave |
2008
|
ISBN |
978-90-5260-292-9
|
Annotatie |
In : Multi-actor data in survey onderzoek : bijdragen aan het DANS symposium van 17 januari 2007 / red. M. Kalmijn, M. Wittenberg. - (DANS Symposium publicaties ; 3). - p. 69-89
|
|
Trefwoorden |
cultuurdeelname, cultuuroverdracht, sociale status, sociologie, publiek, voortgezet onderwijs, jongeren, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), statistieken (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Begin 2007 hebben Data Archiving and Networked Services (DANS) en de Universiteit van Tilburg een het symposium 'Multi-actor data in surveyonderzoek: moeilijkheden en mogelijkheden' georganiseerd om het toenemende gebruik van multi-actor data voor het voetlicht te brengen. Bijdrage aan het symposium is bewerking van hoofdstuk 5 van F.A. Nagel, 'Cultuurdeelname in de levensloop', dissertatie Universiteit Utrecht, 2004. Een eerdere versie verscheen als: 'Participation in legitimate culture: the effects of family and school from adolescence to adulthood', The Netherlands Journal of Social Sciences. 38(2002)2(.102-120). |
|
|
|
|