|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Thinking big : praktijkboek strategische marketing kunst en cultuur |
Auteur |
S. Cashman, R. Giebels, W. Scheen, Y. Melsert |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Lenthe, Bureau Promotie podiumkunsten |
Jaar van uitgave |
2007
|
ISBN |
978-90-75458-37-4
|
Annotatie |
117 p. : fig., tab. ; 27 cm. - Literatuuropgave: p. 114-117. - Bewerking van de Engelse versie met gelijknamige titel, uit 2003
|
|
Trefwoorden |
marketingtheorie, culturele accommodaties, theatergezelschappen, podiumkunsten, Nederland, Vlaanderen, handboeken (vorm) |
Samenvatting Praktische tips over strategische marketing voor kunst en cultuur, bedoeld voor de Vlaamse en Nederlandse podiumkunstinstellingen. Hoe krijg je aandacht voor jouw producties, en hoe maak je langetermijnplannen? Case-studies van Nederlandse en Vlaamse podiumkunstinstellingen. |
|
|
|
|
|