dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Thinking big : praktijkboek strategische marketing kunst en cultuur
Auteur S. Cashman, R. Giebels, W. Scheen, Y. Melsert
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Lenthe, Bureau Promotie podiumkunsten
Jaar van uitgave 2007
ISBN 978-90-75458-37-4
Annotatie 117 p. : fig., tab. ; 27 cm. - Literatuuropgave: p. 114-117. - Bewerking van de Engelse versie met gelijknamige titel, uit 2003
Trefwoorden marketingtheorie, culturele accommodaties, theatergezelschappen, podiumkunsten, Nederland, Vlaanderen, handboeken (vorm)

Samenvatting
Praktische tips over strategische marketing voor kunst en cultuur, bedoeld voor de Vlaamse en Nederlandse podiumkunstinstellingen. Hoe krijg je aandacht voor jouw producties, en hoe maak je langetermijnplannen? Case-studies van Nederlandse en Vlaamse podiumkunstinstellingen.
Exemplaarnummer
08-135 boek beschikbaar