|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Tearing down barriers : AMA conference, July 2000 : the Lowry, Salford, thursday July 27th - saturday July 29th 2000 |
Auteur |
L. Hill |
Corporatieve auteur |
Arts marketing association |
Plaats van uitgave |
Cambridge |
Uitgever |
Arts marketing association |
Jaar van uitgave |
2001
|
Annotatie |
117 p. : afb., graf., tab., schema's ; 31 cm. - Met lit. opg. 429 Kb
|
|
Trefwoorden |
marketing, publiek, etnische groepen, jongeren, sociale veranderingen, Verenigd Koninkrijk, congresverslagen (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Arts marketing questions were discussed: how do we know if we are succesful? How can we tear down barriers? Developing a culturally diverse audience; using monitoring and evaluation to improve practice; understanding young consumers and many other topics. |
|
|
|
|