dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel The long tail : waarom we in de toekomst minder verkopen van meer
Auteur Chr. Anderson
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Nieuw Amsterdam
Jaar van uitgave 2006
ISBN 9789046801826
Annotatie 256 p. : fig., tab. ; 21 cm. - Met lit. opg. - Met reg.
Oorspr. titel: The long tail : why the future of business is selling less of more
Trefwoorden verkoop, boeken, audiovisuele media, internet, internationaal, marketing, distributie, media-industrie, inkomsten, vernieuwing, economische theorieën

Samenvatting
Op internet zijn allerlei nieuwe verkoopkanalen beschikbaar, waardoor andere marketing- en distributieregels gelden. De verkoop van kleine aantallen van een grote hoeveelheid producten levert een enorme omzet op. Gebaseerd op ervaringen bij o.a. Amazon, iTunes, eBay en wikipedia beschrijft de auteur de belangrijkste krachten die ten grondslag liggen aan deze 'Long Tail'-distributiewijze. Recensie in: Informatie Professional.11(2007)4(.39).
Exemplaarnummer
06-696 boek beschikbaar