|
|
|
Titel |
The long tail : waarom we in de toekomst minder verkopen van meer |
Auteur |
Chr. Anderson |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Nieuw Amsterdam |
Jaar van uitgave |
2006
|
ISBN |
9789046801826
|
Annotatie |
256 p. : fig., tab. ; 21 cm. - Met lit. opg. - Met reg. Oorspr. titel: The long tail : why the future of business is selling less of more
|
|
Trefwoorden |
verkoop, boeken, audiovisuele media, internet, internationaal, marketing, distributie, media-industrie, inkomsten, vernieuwing, economische theorieën |
Samenvatting Op internet zijn allerlei nieuwe verkoopkanalen beschikbaar, waardoor andere marketing- en distributieregels gelden. De verkoop van kleine aantallen van een grote hoeveelheid producten levert een enorme omzet op. Gebaseerd op ervaringen bij o.a. Amazon, iTunes, eBay en wikipedia beschrijft de auteur de belangrijkste krachten die ten grondslag liggen aan deze 'Long Tail'-distributiewijze. Recensie in: Informatie Professional.11(2007)4(.39). |
|
|
|
|
|