dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Mediabeleid 2006 : focus op functies?
Auteur D. Broeders, F. Huysmans
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Boom
Jaar van uitgave 2006
Annotatie 109 p. : tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
Themanummer van: Tijdschrift voor communicatiewetenschap. 34(2006)2(.111-218)
Trefwoorden mediabeleid, Mediawet, communicatiewetenschap, omroep, samenwerking, Nederland, Europa, themanummers (vorm)

Samenvatting
Overzicht van het aantal mediabeleidsdiscussies over de afgelopen jaren. Centrale punten die steeds weer naar voren komen zijn: in hoeverre is het nog reƫel dat de overheid het medialandschap waarneemt en aanstuurt door de lens van de verschillende media en infrastructuren? ; hoe zit het met de afbakening van 'relevante mediamarkten'?; de verhouding tussen overheid en markt en tenslotte het discussiepunt over de Europese integratie en de kaders die deze aan het nationale media- en communicatiebeleid stelt.
Exemplaarnummer
06-491 boek beschikbaar