Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Marketing en acquisitie voor ontwerpers : hoe het kan, hoe het wordt gedaan, hoe de klant het graag wil
Auteur
S. Preddy
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgever
BIS
Jaar van uitgave
2006
ISBN
90-6369-105-X
Annotatie
151 p. : tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden
marketingtheorie
,
vormgeving
,
commerciële organisaties
,
adviezen (vorm)
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie
Samenvatting
Praktische adviezen en informatie over het ontwikkelen van effectieve marketingstrategieën en -plannen, noodzakelijk in een concurrerende economie. Vooraanstaande bureaus vertellen hoe zij hun marketingcampagnes uitvoeren, van strategie tot implementatie. Klanten vertellen wat zij verlangen van een ontwerpbureau.