dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Jong & grijpbaar : handboek voor culturele jongerenmarketing
Auteur F. Devos
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever Bureau Promotie podiumkunsten, International theatre & film books
Jaar van uitgave 2005
ISBN 90-6403-68-10
Annotatie 82 p. : afb. ; 18 cm. - Met lit. opg. - Met reg.
Trefwoorden jongeren, cultuurdeelname, marketing, podiumkunsten, Nederland

Samenvatting
Marketinghandboek is het sluitstuk van het project Jong & Grijpbaar, waarin elf Nederlandse theaters, festivals en gezelschappen, geïnitieerd door het ministerie van onderwijs, cultuur en wetenschap, aanvullend gefinancierd door VandenEnde Foundation en Netwerk CS en aangestuurd door Bureau promotie podiumkunsten, experimenteerden met op jongeren gerichte marketingmethoden. Boek bouwt verder op 'Ambrassadeurs' en 'Ambrassadeurs2' (bibliotheek: 05-337 en 05-704).
Exemplaarnummer
05-765 boek beschikbaar