|
|
|
Titel |
Jong & grijpbaar : handboek voor culturele jongerenmarketing |
Auteur |
F. Devos |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Bureau Promotie podiumkunsten, International theatre & film books |
Jaar van uitgave |
2005
|
ISBN |
90-6403-68-10
|
Annotatie |
82 p. : afb. ; 18 cm. - Met lit. opg. - Met reg.
|
|
Trefwoorden |
jongeren, cultuurdeelname, marketing, podiumkunsten, Nederland |
Samenvatting Marketinghandboek is het sluitstuk van het project Jong & Grijpbaar, waarin elf Nederlandse theaters, festivals en gezelschappen, geïnitieerd door het ministerie van onderwijs, cultuur en wetenschap, aanvullend gefinancierd door VandenEnde Foundation en Netwerk CS en aangestuurd door Bureau promotie podiumkunsten, experimenteerden met op jongeren gerichte marketingmethoden. Boek bouwt verder op 'Ambrassadeurs' en 'Ambrassadeurs2' (bibliotheek: 05-337 en 05-704). |
|
|
|
|
|