dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Market'eum 05 : verslagboek
Auteur A. De Smet, H. Van Genechten, T. Verhaert
Plaats van uitgave Berchem
Uitgever Culturele biografie Vlaanderen
Jaar van uitgave 2005
Reeks Cahier zwart op wit ; 1
ISBN 90-77464-042
Annotatie 96 p. : afb., fig., tab. ; 27 cm. - Bibliografie : p. 94-95
Trefwoorden musea, marketingtheorie, publiekswerving, marktonderzoek, commerciƫle organisaties, non-profit organisaties, sociale functie, toekomstvisies, congresverslagen (vorm)

Samenvatting
Publicatie behorende bij Market'eum 05: Congres Museummarketing, Brugge, 14-15 maart 2005, waar gesproken werd over de toekomst van musea, hun rol in de samenleving en de toenemende verstrengeling tussen de profit en non-profitsector in de culturele wereld. Hoe kunnen marketingprincipes zinvol toegepast worden in musea?
Exemplaarnummer
05-793 boek beschikbaar