|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Market'eum 05 : verslagboek |
Auteur |
A. De Smet, H. Van Genechten, T. Verhaert |
Plaats van uitgave |
Berchem |
Uitgever |
Culturele biografie Vlaanderen |
Jaar van uitgave |
2005
|
Reeks |
Cahier zwart op wit
;
1 |
ISBN |
90-77464-042
|
Annotatie |
96 p. : afb., fig., tab. ; 27 cm. - Bibliografie : p. 94-95
|
|
Trefwoorden |
musea, marketingtheorie, publiekswerving, marktonderzoek, commerciƫle organisaties, non-profit organisaties, sociale functie, toekomstvisies, congresverslagen (vorm) |
Samenvatting Publicatie behorende bij Market'eum 05: Congres Museummarketing, Brugge, 14-15 maart 2005, waar gesproken werd over de toekomst van musea, hun rol in de samenleving en de toenemende verstrengeling tussen de profit en non-profitsector in de culturele wereld. Hoe kunnen marketingprincipes zinvol toegepast worden in musea? |
|
|
|
|
|