|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
'Hart(d) voor cultuur' gemeten : onderzoek naar de stand van zaken op het gebied van cultuureducatie onder het eerste cohort basisscholen dat subsidie ontving in het kader van de regeling Versterking cultuureducatie in het primair onderwijs |
Auteur |
M. van Hoorn, ... [et al.] |
Plaats van uitgave |
Utrecht |
Uitgever |
Cultuurnetwerk Nederland |
Jaar van uitgave |
2005
|
Annotatie |
58 p. : bijl., graf., tab. ; 30 cm. - Literatuuropgave: p. 55-56. - Met samenv. In opdracht van het projectbureau Versterking cultuureducatie in het primair onderwijs (OCW)
|
|
Trefwoorden |
kunsteducatie op school, kunsteducatie buiten school, subsidies, basisonderwijs, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), statistieken (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Basisscholen kunnen een subsidie aanvragen die bestaat uit een bedrag per leerling. Het doel hiervan is dat scholen zelf activieiten op het gebied van kunsteducatie ontplooien en contacten leggen met culturele instellingen en accommodaties. Onderzocht is hoe deze extra subsidie is besteed, zowel voor activiteiten in schoolverband als buiten school. |
|
|
|
|