|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Marktverkenning facilitaire bedrijven in de audiovisuele sector |
Auteur |
A. Leurdijk, M. den Blanken, J. Muskens |
Plaats van uitgave |
Delft |
Uitgever |
TNO |
Jaar van uitgave |
2004
|
Annotatie |
41 p. : tab. ; 30 cm. - Met lit. opg. - Met samenv.
|
|
Trefwoorden |
markt, productie, televisieprogramma's, publieke omroep, media-industrie, techniek, concurrentie, commerciƫle organisaties, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/edoc.jpg) |
Samenvatting De facilitaire sector is voor zijn omzet sterk afhankelijk van de omroepen: een vermindering van de budgetten voor programmaproductie werkt onmiddelijk door in de facilitaire sector. Onderzoek naar de omvang en aard van de markt van facilitaire bedrijven in Nederland en van de mate van concentratievorming. |
|
|
|
|