dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis
Auteur A. Klein
Plaats van uitgave München
Uitgever Vahlen
Jaar van uitgave 2004
ISBN 3-8006-3106-7
Annotatie VI, 472 p. : afb., fig., tab. ; 25 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden management, marketing, economie, sponsoring, wetgeving, auteursrecht, kunst, cultuur, Duitsland, handboeken (vorm)

Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie

Samenvatting
Managementtechniken im Kulturbetrieb, Kulturpolitik allgemein und in Deutschland, Kulturelle Planung, Kulturverfassungsrecht und Kulturverwaltungsrecht, Rechtsform, Vertragsrecht, Kulturökonomie, Budget-Plannung, Kosten- und Leistungsrechnung, Kultursponsoring, Fundraising, Merchandising, Kulturmarketing, auch im Internet, der Kulturmarkt, Kulturjournalismus.