dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Loyaliteitsprogramma's en de toepasbaarheid in de culturele sector : [omslagtitel] opera, magie, tijger, bouncer, rocker, boy, gangster, freak, sister, dna
Auteur W. Gülcher
Corporatieve auteur Rotterdam festivals
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgever Rotterdam festivals
Jaar van uitgave 2004
Annotatie 62 p. : afb. ; 19 cm
Trefwoorden marketing, publiekswerving, culturele organisaties, Rotterdam

Samenvatting
Loyaliteitsprogramma's hebben tot doel een potentieel publiek aan één of meer culturele instellingen te verbinden. Dit verslag, een weergave van de opgedane kennis tijdens de eerste oriëntering op loyaliteitsprogramma's in cultuur in Rotterdam, beoogt inzicht te geven in de mogelijke bijdrage van loyaliteitsprogramma's in publieksontwikkeling voor de culturele- en festivalsector in Rotterdam. Recensie verschenen in: MMNieuws.6(2004)3(.5,14).
Exemplaarnummer
04-389 boek beschikbaar