|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Loyaliteitsprogramma's en de toepasbaarheid in de culturele sector : [omslagtitel] opera, magie, tijger, bouncer, rocker, boy, gangster, freak, sister, dna |
Auteur |
W. Gülcher |
Corporatieve auteur |
Rotterdam festivals |
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Uitgever |
Rotterdam festivals |
Jaar van uitgave |
2004
|
Annotatie |
62 p. : afb. ; 19 cm
|
|
Trefwoorden |
marketing, publiekswerving, culturele organisaties, Rotterdam |
Samenvatting Loyaliteitsprogramma's hebben tot doel een potentieel publiek aan één of meer culturele instellingen te verbinden. Dit verslag, een weergave van de opgedane kennis tijdens de eerste oriëntering op loyaliteitsprogramma's in cultuur in Rotterdam, beoogt inzicht te geven in de mogelijke bijdrage van loyaliteitsprogramma's in publieksontwikkeling voor de culturele- en festivalsector in Rotterdam. Recensie verschenen in: MMNieuws.6(2004)3(.5,14). |
|
|
|
|
|