dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Marketingcommunicatie van cultuurpodia : status van het integrale marketingcommunicatiebeleid van cultuurpodia in Nederland
Auteur M. Grooters
Corporatieve auteur GVR
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever GVR
Jaar van uitgave 2003
Reeks GVR Monografie ; 42
ISBN 90-75270-39-9
Annotatie 59 p. : bijl., fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 57-58
Trefwoorden marketing, culturele accommodaties, publiek, internet, Nederland

Samenvatting
Onderzoek in opdracht van marketingcommunicatieadviesbureau Toelgroep om inzicht te krijgen in de manier waarop cultuurpodia in Nederland hun marketingcommunicatie-instrumenten kunnen inzetten en in welke positie internet daarbij inneemt. Geconcludeerd wordt dat de marketingcommunicatie van cultuurpodia op dit moment tekort schiet. Cultuurpodia hanteren geen formele en periodiek herziene marketingcommunicatiestrategie. Internet wordt een steeds belangrijker marketingcommunicatie-instrument. Monografie biedt cultuurpodia een handreiking voor het ontwikkelen van een marketingcommunicatiestrategie. Auteur schreef eerder een scriptie over hetzelfde onderwerp (bibliotheek: 03-063).
Exemplaarnummer
04-365 boek beschikbaar