Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Marketingcommunicatie van cultuurpodia : status van het integrale marketingcommunicatiebeleid van cultuurpodia in Nederland
Auteur
M. Grooters
Corporatieve auteur
GVR
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgever
GVR
Jaar van uitgave
2003
Reeks
GVR Monografie ; 42
ISBN
90-75270-39-9
Annotatie
59 p. : bijl., fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave: p. 57-58
Trefwoorden
marketing
,
culturele accommodaties
,
publiek
,
internet
,
Nederland
Samenvatting
Onderzoek in opdracht van marketingcommunicatieadviesbureau Toelgroep om inzicht te krijgen in de manier waarop cultuurpodia in Nederland hun marketingcommunicatie-instrumenten kunnen inzetten en in welke positie internet daarbij inneemt. Geconcludeerd wordt dat de marketingcommunicatie van cultuurpodia op dit moment tekort schiet. Cultuurpodia hanteren geen formele en periodiek herziene marketingcommunicatiestrategie. Internet wordt een steeds belangrijker marketingcommunicatie-instrument. Monografie biedt cultuurpodia een handreiking voor het ontwikkelen van een marketingcommunicatiestrategie. Auteur schreef eerder een scriptie over hetzelfde onderwerp (bibliotheek: 03-063).
Exemplaarnummer
04-365
boek
beschikbaar