|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Thema : evalueren om te leren |
Auteur |
V. Meewis, E. van Meerkerk |
Tijdschrifttitel |
In: Cultuur + educatie. 16(2016)46(.4-84) |
|
Trefwoorden |
kunsteducatie, onderzoek, beoordeling, evaluatie (vorm), sociale vraagstukken, kwaliteit, Nederland, Verenigd Koninkrijk, tijdschriftartikelen (vorm), themanummers (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Themanummer over vormen van evaluatieonderzoek bevat: V. Meeuwis, Evaluatieonderzoek: kritiek en alternatief; C. de Graauw, Leren van andermans evalueren : lessen en tips; C. Sharp schrijft over de Engelse cultuursector in Betere kwaliteit door evaluatie; E. van Hoek, Evalueren volgens het CIPP-model; N. van der Geest, Niet de kusten, maar de kaart. Lerend netwerk Creatief vermogen Utrecht; E. van Meerkerk en E. van Es, Kwaliteit meten is positie kiezen : een kritische beschouwing van cultuureducatie en kwaliteit. |
|
|
|
|