|
|
|
Titel |
Samenwerken |
Auteur |
M. Heling, P. de Nijs, ... [et al.] |
Tijdschrifttitel |
In: MMNieuws. 6(2004)6/7(.1-31) |
|
Trefwoorden |
marketing, culturele organisaties, culturele accommodaties, samenwerking, Vlaanderen, Nederland, congresverslagen (vorm), themanummers (vorm), tijdschriftartikelen (vorm) |
Samenvatting Zijn er voorbeelden van succesvolle collectieve marketing in het bedrijfsleven die culturele organisaties kunnen kopiëren? Wat zijn de problemen die daarbij kunnen optreden? Deze vragen kwamen ter sprake tijdens het 4e ACMC Congres, dat 7 juni gehouden werd in Rotterdam. Verslag van dit congres, met bijdragen van o.a. Sjarel Ex (Museum Boijmans), Ivan Wadeson, directeur van Arts About Manchester, CJP en BPP (Bureau promotie podiumkunsten). Onderwerpen die ter sprake kwamen waren: voor- en nadelen van collectieve marketing, twintig jaar collectieve cultuurpromotie in cijfers, samenwerking in Vlaanderen, adressen van Nederlandse culturele organisaties die samenwerken, citymarketing. |
|
|
|
|