|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Thema : nieuwe marketingtechnieken |
Auteur |
M. Heling, ... [et al.] |
Tijdschrifttitel |
In: MMNieuws. 6(2004)3(.1-32) |
|
Trefwoorden |
marketing, publiekswerving, culturele organisaties, culturele accommodaties, internet, Nederland, themanummers (vorm), tijdschriftartikelen (vorm) |
Samenvatting Ook binnen de podiumkunsten vinden nieuwe marketingtechnieken langzamerhand ingang. Te vaak gaat het daarbij echter om behoud en intensivering van de relatie met het bestaande publiek en te weinig om pogingen om nieuw publiek te werven. Bovendien wordt de aard van de relatie met de klant steeds belangrijker. Nieuwe strategieën als merkenbeleid, e-marketing, loyaliteitsprogramma's zullen in de nabije toekomst hun waarde bewijzen. Overzicht van deze nieuwe ontwikkelingen en aanbevelingen. |
|
|
|
|