|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Thema : Doelgroepmarketing |
Auteur |
M. Heling, ... [et al.] |
Tijdschrifttitel |
In: MMNieuws. 6(2004)2(.1-21) |
|
Trefwoorden |
marketing, jongeren, ouderen, sociale status, internet, educatieve diensten, publiekswerving, culturele organisaties, culturele accommodaties, Nederland, themanummers (vorm), tijdschriftartikelen (vorm) |
Samenvatting De toekomst voor de marketeer ligt in een steeds verder gediversifieerde doelgroepenstrategie, dat geldt al voor tijdschriften en omroepen, en zal ook voor kunstinstellingen een steeds grotere rol gaan spelen. Als voorbeelden worden gegeven: marketing voor jongeren, voor ouderen, allochtonen, kwetsbare groepen, vrouwen, mannen, sociale status. Ook het belang van educatieve diensten wordt benadrukt, en de rol die internet kan spelen bij marketing. |
|
|
|
|