dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel A handbook of cultural economics
Auteur R. Towse
Plaats van uitgave Cheltenham, [etc.]
Uitgever Edward Elgar
Jaar van uitgave 2003
ISBN 1-84064-338-2
Annotatie XI, 494 p. : tab., schema's ; 24 cm. - Met lit. opg. - Met reg.
Trefwoorden economie, economische theorieën, economische wetenschap, economisch belang, cultuur, kunst, creatieve industrie, overheidsfinanciering, private financiering, internet, handel, markt, sponsoring, management, marketing, handboeken (vorm)

Samenvatting
Over 60 articles about all aspects of cultural economics: art auctions, art markets, art prices, artistic freedom, labour markets, rights, awards, the Baumol cost disease, broadcasting, copyright, sponsorship, production, criticism, cultural capital, cultural industries, cultural sustainability, cultural tourism, art dealers, digitalization, economic impact, fixed book prize, gift economy, globalization, heritage, international trade, internet, management, marketing, media, music industry, public support etc. Most articles were first published in the Journal of cultural economics from 1993-2002. Review in: Journal of cultural economics.28(2004)3(231-238). Review in: Cultural trends. 18(2009)4(Dec.353-366)
Exemplaarnummer
03-370 boek beschikbaar