Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Marketing voor Nederlandse speelfilms : aanbevelingen voor professionalisering
Auteur
H. Rouw
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgever
Nederlands fonds voor de film
Jaar van uitgave
2002
Annotatie
40 p. : afb., bijl. ; 30 cm. - Literatuuropgave: p. 32
In opdracht van het Nederlands fonds voor de film, najaar 2002
Trefwoorden
marketing
,
films
,
filmproductie
,
imago
,
promotie
,
publiek
,
Nederland
,
onderzoeksrapporten (vorm)
Samenvatting
Onderzoek naar de beste methoden om promotie en marketing voor Nederlandse speelfilms op de Nederlandse markt te professionaliseren. Het Nederlands Fonds voor de Film wil met de resultaten haar rol als intermediair van filmproducenten in het productie- en ontwikkelingsproces optimaliseren. Bevat overzicht van ontwerpers van promotiemateriaal. Aanbevelingen.