|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Leesbevordering door ouders, bibliotheek en school : effecten en ontwikkelingen |
Auteur |
G. Kraaykamp |
Corporatieve auteur |
Lezen, Universiteit Utrecht, Provinciale bibliotheek centrale Noord-Brabant |
Plaats van uitgave |
Delft |
Uitgever |
Eburon |
Jaar van uitgave |
2002
|
Reeks |
Stichting Lezen reeks
;
3 |
ISBN |
90-5166-909-7
|
Annotatie |
134 p. : graf., tab., bijl., schema's ; 23 cm. - Literatuur: p. 114-115. - With summary in English
|
|
Trefwoorden |
lezen, leesbevordering, opvoeding en onderwijs, mediagebruik, cultuurdeelname, literatuuronderwijs, leerlingen, basisonderwijs, voortgezet onderwijs, openbare bibliotheken, Nederland, onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/link.jpg) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Studie naar de onderlinge verhouding van ouders (opvoeders), voortgezet onderwijs en openbare bibliotheken en de invloed die zij gezamenlijk hebben op het leesgedrag van jongeren. Ook is gekeken naar het effect op langere termijn van met leesvaardigheid samenhangende activiteiten en verworvenheden zoals de (latere) culturele participatie en kijkgedrag en keuze van televisieprogramma's. |
|
|
|
|