Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Uitleengegevens als marktetinginformatie : een onderzoek naar een marktgerichte indeling van vraag en aanbod in de bibliotheek op basis van uitleengegevens
Auteur
J. Boter
Corporatieve auteur
Lezen
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgever
Lezen
Jaar van uitgave
2002
ISBN
90-75870-20-5
Annotatie
23 p. : tab., bijl., schema's ; 30 cm
Trefwoorden
marketing
,
openbare bibliotheken
,
bibliotheekgebruik
,
lezen
,
Nederland
,
onderzoeksmethoden
,
onderzoeksrapporten (vorm)
Samenvatting
Welke indeling in productgroepen komt het meeste overeen met de combinaties van boeken die leners kiezen? En welke groepen leners zijn te onderscheiden op basis van de geleende categorieën boeken? De resultaten van dit onderzoek leveren veel informatie op over leengedrag in bibliotheken en kunnen bijdragen aan een meer marktgerichte opstelling.