|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Sponsoring : theorie en praktijk |
Auteur |
A. Hoogendoorn, A. Kramer, R.P. Wiersma, W.J.P.M. Lokerman |
Plaats van uitgave |
Alphen aan den Rijn, [etc.] |
Uitgever |
Adfo specialists group |
Jaar van uitgave |
2001
|
ISBN |
90-14-06696-1
|
Annotatie |
192 p. : afb., bijl., fig., tab. ; 24 cm. - Met reg.
|
|
Trefwoorden |
sponsoring, kunst, cultuur, culturele organisaties, adresboeken (vorm), case-studies (vorm) |
Niet aanwezig in deze bibliotheek. Wel bij andere bibliotheken, zie![](images/worldcat.gif) |
Samenvatting Gids voor sponsorzoekers met praktische informatie over het opzetten van een sponsortraject en het werven van sponsors. Onderzoeks-, juridische en fiscale aspecten; adressen van sponsoringadviesbureaus. |
|
|
|
|