|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De mediamarkt in Nederland en Vlaanderen 2001 |
Auteur |
J.M.H.J. Hemels, ... [et al.] |
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Uitgever |
Media business |
Jaar van uitgave |
2000
|
ISBN |
90-74864-95-3
|
Annotatie |
176 p. : fig., graf., krt., tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
boekenvak, filmkunst, creatieve industrie, omroep, , audiovisuele media, nieuwe media, dagbladen, bibliotheken, statistieken (vorm), Nederland |
Samenvatting Overzichtsartikelen over de stand van zaken in de verschillende media; boeken, dagbladen en tijdschriften, film en video, bibliotheken, elektronische media, omroep, geluidsdragers en reclame (alleen Vlaanderen) in Nederland en Vlaanderen. De publicatie is de opvolger van de Gids Informatiesector. De publicatie bevat tal van statistische gegevens over de verschillende media. Ook worden de adressen van de belangrijkste instellingen die in de respectievelijke sectoren van de media een rol spelen vermeld. |
|
|
|
|
|