dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel De mediamarkt in Nederland en Vlaanderen 2001
Auteur J.M.H.J. Hemels, ... [et al.]
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgever Media business
Jaar van uitgave 2000
ISBN 90-74864-95-3
Annotatie 176 p. : fig., graf., krt., tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden boekenvak, filmkunst, creatieve industrie, omroep, , audiovisuele media, nieuwe media, dagbladen, bibliotheken, statistieken (vorm), Nederland

Samenvatting
Overzichtsartikelen over de stand van zaken in de verschillende media; boeken, dagbladen en tijdschriften, film en video, bibliotheken, elektronische media, omroep, geluidsdragers en reclame (alleen Vlaanderen) in Nederland en Vlaanderen. De publicatie is de opvolger van de Gids Informatiesector. De publicatie bevat tal van statistische gegevens over de verschillende media. Ook worden de adressen van de belangrijkste instellingen die in de respectievelijke sectoren van de media een rol spelen vermeld.
Exemplaarnummer
00-717 boek beschikbaar