dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Kunst, markt & macht
Corporatieve auteur Katholieke universiteit Leuven, Instituut voor culturele studies, Vlaams theater instituut, ... [et al.]
Plaats van uitgave Leuven
Uitgever Katholieke universiteit Leuven, [etc.]
Jaar van uitgave 2000
Annotatie 1 deel (verschillende pagineringen) ; 30 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden kunstbeleid, kunst, markt, economie, sociale omgeving, overheidsfinanciering, private financiering, Nederland, Vlaanderen, readers (vorm)


Samenvatting
Reader uitgegeven ter gelegenheid van twee studiedagen georganiseerd door het Vlaams Theater Instituut (VTI) in februari 2000. De thema's waren achtereenvolgens 'Kunst & Markt: het economisch paradigma van het cultuurbeleid' en 'Kunst en macht: de informele beïnvloeding van het cultuurbeleid'. De readerteksten zijn verzameld door het VTI. Teksten en beschouwingen naar aanleiding van de twee studiedagen zijn ook beschikbaar (bibliotheek: 01-210).