|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De grens : een onderzoek naar de grenzen van sponsoring binnen kunstmusea |
Auteur |
E. Kalis |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Jaar van uitgave |
2000
|
Annotatie |
III, 46 p. : bijl., tab. ; 30 cm. - Met lit. opg. Doctoraalscriptie Universiteit van Amsterdam, Cultuursociologie
|
|
Trefwoorden |
sponsoring, musea, kunst, particulier initiatief, economie, markt, belastingen, ethiek, scripties (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Onderzoek naar de gevoelige kanten van cultuursponsoring binnen de kunstwereld. De auteur bekijkt de overwegingen van sponsor en gesponsorde, die ten grondslag liggen bij de tot standkoming van een sponsorcontract en kijkt daarbij ook naar de 'Code cultuursponsoring' als richtsnoer bij ethische dilemma's. |
|
|
|
|