|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
In de etalage : handreiking voor integraal marketingbeleid in de kunsteducatie gericht op allochtone doelgroepen |
Auteur |
C. Ruitenberg |
Corporatieve auteur |
Vier grote steden kunsteducatie |
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Uitgever |
Vier grote steden kunsteducatie |
Jaar van uitgave |
1998
|
Annotatie |
29 p. ; 30 cm. - Met bibliogr. - Met samenv.
|
|
Trefwoorden |
cultuurdeelname, kunsteducatie buiten school, dans, muziek, marketing, etnische groepen, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht (stad), onderzoeksrapporten (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting In het onderzoek wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen. Wat zijn de wensen en voorkeuren van mensen met een niet-Nederlandse etnisch-culturele achtergrond, op het gebied van actieve deelname aan muziek, dans enzovoort? Aan welke voorwaarden moet een kunsteducatie-instelling voldoen als zij, vanuit de eigen identiteit en doelstellingen, zo goed mogelijk op die wensen en voorkeuren wil inspelen? |
|
|
|
|