dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel In de etalage : handreiking voor integraal marketingbeleid in de kunsteducatie gericht op allochtone doelgroepen
Auteur C. Ruitenberg
Corporatieve auteur Vier grote steden kunsteducatie
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgever Vier grote steden kunsteducatie
Jaar van uitgave 1998
Annotatie 29 p. ; 30 cm. - Met bibliogr. - Met samenv.
Trefwoorden cultuurdeelname, kunsteducatie buiten school, dans, muziek, marketing, etnische groepen, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht (stad), onderzoeksrapporten (vorm)


Samenvatting
In het onderzoek wordt een antwoord gezocht op de volgende vragen. Wat zijn de wensen en voorkeuren van mensen met een niet-Nederlandse etnisch-culturele achtergrond, op het gebied van actieve deelname aan muziek, dans enzovoort? Aan welke voorwaarden moet een kunsteducatie-instelling voldoen als zij, vanuit de eigen identiteit en doelstellingen, zo goed mogelijk op die wensen en voorkeuren wil inspelen?