|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Caseboek Kunstsponsorprijs 1998 |
Auteur |
F. Genevace, M. Smits |
Corporatieve auteur |
Genootschap voor reclame |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
GVR |
Jaar van uitgave |
1999
|
Reeks |
GVR Monografie
;
25 |
ISBN |
90-75270-24-0
|
Annotatie |
67 p. : afb., tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
|
|
Trefwoorden |
sponsoring, musea, muziek, theater, beeldende kunst, bedrijfscollecties, culturele organisaties, kunstenaars, public relations, imago, case-studies (vorm) |
Samenvatting Zes betrokkenen op het gebied van kunstsponsoring, die waren genomineerd voor de Kunstsponsorprijs 1998 van het Genootschap voor reclame (GVR), geven hun mening over kunstsponsoring. De praktijk van sponsoring, de verwachtingen, voor- en nadelen, mogelijkheden en effecten van sponsoring. Aandacht voor bedrijven, instellingen, intermediairs en kunstenaars. |
|
|
|
|
|