dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Caseboek Kunstsponsorprijs 1998
Auteur F. Genevace, M. Smits
Corporatieve auteur Genootschap voor reclame
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgever GVR
Jaar van uitgave 1999
Reeks GVR Monografie ; 25
ISBN 90-75270-24-0
Annotatie 67 p. : afb., tab. ; 24 cm. - Met lit. opg.
Trefwoorden sponsoring, musea, muziek, theater, beeldende kunst, bedrijfscollecties, culturele organisaties, kunstenaars, public relations, imago, case-studies (vorm)

Samenvatting
Zes betrokkenen op het gebied van kunstsponsoring, die waren genomineerd voor de Kunstsponsorprijs 1998 van het Genootschap voor reclame (GVR), geven hun mening over kunstsponsoring. De praktijk van sponsoring, de verwachtingen, voor- en nadelen, mogelijkheden en effecten van sponsoring. Aandacht voor bedrijven, instellingen, intermediairs en kunstenaars.
Exemplaarnummer
99-813 boek beschikbaar