|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Evaluatie 2 voor 1 actie i.s.m. Shell |
Auteur |
J. Ott, R. Hopkoper |
Corporatieve auteur |
NFC-Onderzoek |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
NFC-Onderzoek |
Jaar van uitgave |
1997
|
Annotatie |
II, 21 p. : bijl., fig., tab. ; 30 cm
|
|
Trefwoorden |
commerciƫle organisaties, public relations, reducties, films, publieksonderzoek (vorm), Nederland, onderzoeksrapporten (vorm), evaluatie (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting De 2 voor 1 zomeractie van NFC-marketing werd in 1997 georganiseerd in samenwerking met Shell. Van 16 mei tot en met 20 juni ontving men bij besteding van minimaal fl. 25,- bij Shell een actieticket. Met twee van deze tickets kreeg men de gehele maand juni het tweede bioscoopkaartje gratis. |
|
|
|
|