|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Tussen geld en principe : de invloed van sponsoring op de culturele identiteit van poppodia |
Auteur |
D.D.C. Buisman |
Jaar van uitgave |
1999
|
Annotatie |
[V], 95 p. : bijl. ; 21x23cm. - Met lit. opg. Doctoraalscriptie Universiteit van Amsterdam, Faculteit der politiek en sociaal-culturele wetenschappen
|
|
Trefwoorden |
commerciële organisaties, sponsoring, popmuziek, poppodia, publiek, culturele identiteit, imago, management, scripties (vorm), Nederland |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Bedrijven blijken belangstelling te hebben voor het sponsoren van poppodia en de podia zijn ook geïnteresseerd. Onderzoek naar de mogelijkheden van sponsoring voor poppodia, zonder dat podia hun culturele identiteit in gevaar brengen. Onderzocht wordt welke vormen van sponsoring te onderscheiden zijn, hoe sponsoring bij poppodia tot nu toe is uitgevoerd, wat culturele identitieit van podia behelst en wat de invloed van sponsoring op identiteit kan zijn. |
|
|
|
|