|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Vlakke vloertheaters bergopwaarts : marktaandeel en bedrijfsvoering |
Corporatieve auteur |
Vereniging van vlakke vloer theaters |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Vereniging van vlakke vloer theaters |
Jaar van uitgave |
1999
|
Annotatie |
15 p. : fig., tab. 28 cm
|
|
Trefwoorden |
theaters, subsidies, culturele organisaties, management, publiek, markt, analyse, vergelijkend onderzoek (vorm), statistieken (vorm), Nederland |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting De Vereniging van vlakke vloer theaters (VVT) presenteert in deze brochure haar leden en een beknopte versie van de resultaten van een onderzoek dat is uitgevoerd door Motivaction, bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling. Onderzocht werd wat het marktaandeel is van de VVT-theaters in relatie tot het gesubsidieerde podiumkunstenaanbod en de bedrijfsmatige performance van de VVT-theaters. |
|
|
|
|