|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
De macht om zich met het nutteloze in te laten : bedrijfssponsoring als particulier kunstinitiatief aan het einde van de 20ste eeuw : een onderzoek naar haar betekenis en efficientie in België : proefschrift ingediend tot het behalen van de graad van doctor in de sociale wetenschappen richting communicatiewetenschappen |
Auteur |
K. Segers |
Corporatieve auteur |
Vrije universiteit Brussel |
Plaats van uitgave |
Brussel |
Uitgever |
Vrije universiteit Brussel |
Jaar van uitgave |
1998
|
Annotatie |
3 dl. - 844 p. : bijl., fig., tab. ; 29 cm. - Bibliografie : p. 813-844 Proefschrift Vrije universiteit Brussel
|
|
Trefwoorden |
sponsoring, podiumkunsten, theatergezelschappen, commerciële organisaties, theaterbeleid, subsidies, België, proefschriften (vorm) |
Samenvatting Onderzoek naar betekenis en efficiëntie van de sponsoring door bedrijven van de podiumkunsten in België. Na een historische schets van het mecenaat en kunstsponsoring, wordt allereerst aandacht besteed aan de initiatieven van de overheid op het gebied van de kunsten. Vervolgens komt de rol van bedrijven aan de orde en tenslotte de gesponsorden. |
99-140a |
|
boek |
beschikbaar |
99-140b |
|
boek |
beschikbaar |
99-140c |
|
boek |
beschikbaar |
|
|
|
|
|