dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel De macht om zich met het nutteloze in te laten : bedrijfssponsoring als particulier kunstinitiatief aan het einde van de 20ste eeuw : een onderzoek naar haar betekenis en efficientie in België : proefschrift ingediend tot het behalen van de graad van doctor in de sociale wetenschappen richting communicatiewetenschappen
Auteur K. Segers
Corporatieve auteur Vrije universiteit Brussel
Plaats van uitgave Brussel
Uitgever Vrije universiteit Brussel
Jaar van uitgave 1998
Annotatie 3 dl. - 844 p. : bijl., fig., tab. ; 29 cm. - Bibliografie : p. 813-844
Proefschrift Vrije universiteit Brussel
Trefwoorden sponsoring, podiumkunsten, theatergezelschappen, commerciële organisaties, theaterbeleid, subsidies, België, proefschriften (vorm)

Samenvatting
Onderzoek naar betekenis en efficiëntie van de sponsoring door bedrijven van de podiumkunsten in België. Na een historische schets van het mecenaat en kunstsponsoring, wordt allereerst aandacht besteed aan de initiatieven van de overheid op het gebied van de kunsten. Vervolgens komt de rol van bedrijven aan de orde en tenslotte de gesponsorden.
Exemplaarnummer
99-140a boek beschikbaar
99-140b boek beschikbaar
99-140c boek beschikbaar