Introductie
Zoeken
Resultaten
Details
Selectie
Zoekhistorie
Zoekprofielen
Verfijn zoekresultaat
Print
Record
1
van
1
Titel
Cultural management : a creative force in industrial and urban renewal : contributions to a Swedish-Flemish seminar in Antwerp, Belgium, on February 22, 1994
Corporatieve auteur
Swedish institute
Plaats van uitgave
Stockholm
Uitgever
Swedish institute
Jaar van uitgave
1994
ISBN
91-520-0327-2
Annotatie
42 p. : afb. ; 28 cm
Trefwoorden
culturele infrastructuur
,
stedelijke vernieuwing
,
leefsituatie
,
economisch belang
,
commerciƫle organisaties
,
imago
,
congresverslagen (vorm)
Samenvatting
Contains six main introductory addresses at the seminar: The public is there for art (Eric Antonis); The cultural scene - the interaction of culture and urban environment (Beate Sydhoff); Art and business - on the management of artistic transfers to industry (Pierre Guillet de Monthoux); The role of culture in industrial renewal (Gilbert Lenssen); Art as a tool in expressing Pharmacia's corporate identity (Christina Falk); The presence of art as a reference for society (Bart de Baere).