dot
Verfijn zoekresultaat
Print
Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie
Titel Kunstsponsoring in de marge : een onderzoek naar de motieven van bedrijven en kunstinstellingen bij kleinschalige kunstsponsoring
Auteur D.M. Scheenstra
Plaats van uitgave Rotterdam
Jaar van uitgave 1998
Annotatie 109 p. : afb., tab., bijl. ; 30 cm. - Met lit. opg.
Doctoraalscriptie Erasmus universiteit Rotterdam, Faculteit der historische en kunstwetenschappen.
Trefwoorden theater, muziek, beeldende kunst, culturele organisaties, bedrijfscollecties, sponsoring, Delft, Nederland, scripties (vorm)


Samenvatting
Onderzoek naar de motieven van kleine bedrijven en kleine kunstinstellingen inzake kunstsponsoring. Voldoet sponsoring aan de verwachtingen van instellingen en bedrijven, wat is de omvang van kleinschalige kunstsponsoring in Nederland en welke branches houden zich ermee bezig? Onderzoekssteden zijn Delft en Hoorn. Het meest opvallende resultaat is dat door kleine bedrijven op grote schaal aan kunstsponsoring wordt gedaan.