|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Kunstsponsoring in de marge : een onderzoek naar de motieven van bedrijven en kunstinstellingen bij kleinschalige kunstsponsoring |
Auteur |
D.M. Scheenstra |
Plaats van uitgave |
Rotterdam |
Jaar van uitgave |
1998
|
Annotatie |
109 p. : afb., tab., bijl. ; 30 cm. - Met lit. opg. Doctoraalscriptie Erasmus universiteit Rotterdam, Faculteit der historische en kunstwetenschappen.
|
|
Trefwoorden |
theater, muziek, beeldende kunst, culturele organisaties, bedrijfscollecties, sponsoring, Delft, Nederland, scripties (vorm) |
![](images/edoc_key.jpg) |
Samenvatting Onderzoek naar de motieven van kleine bedrijven en kleine kunstinstellingen inzake kunstsponsoring. Voldoet sponsoring aan de verwachtingen van instellingen en bedrijven, wat is de omvang van kleinschalige kunstsponsoring in Nederland en welke branches houden zich ermee bezig? Onderzoekssteden zijn Delft en Hoorn. Het meest opvallende resultaat is dat door kleine bedrijven op grote schaal aan kunstsponsoring wordt gedaan. |
|
|
|
|