|
|
![Klik hier om dit item toe te voegen aan de selectie](images/unchecked.gif) |
Titel |
Tegenbeelden : marketingstrategie en kunstopdrachten |
Auteur |
D. van Hooff, D. van Teylingen |
Corporatieve auteur |
Amsterdam airport Schiphol, Mondriaan stichting |
Plaats van uitgave |
Amsterdam |
Uitgever |
Amsterdam airport Schiphol [etc.] |
Jaar van uitgave |
1998
|
Annotatie |
ongep. : afb. ; 25 cm
|
|
Trefwoorden |
mediakunst, beeldende kunst, bedrijfscollecties, kunst in de openbare ruimte, imago, management, opdrachten, Amsterdam |
Samenvatting De Mondriaan Stichting wil het verstrekken van kunstopdrachten door met name het bedrijfsleven stimuleren door middel van geldelijke ondersteuning, adviezen en publicaties. In deze publicatie staat het kunstbeleid van de luchthaven Schiphol centraal. Over de totstandkoming van de collectie, de functie, de doelstelling en het imago. |
|
|
|
|
|