Marketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk
-
Exemplaarnummer Plaatscode 98-312A
TitelMarketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijk
Plaats van uitgaveAmsterdam
UitgeverBoekmanstudies
Jaar van uitgave1998
Materiaalboek
ReeksBoekmanstudies
ISBN90-6650-052-2
Annotatie150 p. : afb. ; fig., tab. ; 24 cm. - Literatuuropgave : p. 143-148. - Met reg.
Onderwerponderzoeksrapporten (vorm), marketing, kunst, theater, theaters, publieksonderzoek (vorm), consumenten
Samenvatting
Kunst en marketing bijten elkaar niet, de tegenstelling tussen kunst en commercie is juist ouderwets. Behandeld worden de marketingliteratuur, de praktijk van de theatermarketeers en de activiteiten van toneelgezelschappen en theaters. De auteur biedt veel mogelijkheden aan om marketing als instrument voor de kunst in te zetten zonder afbreuk te doen aan de vrijheid van de kunst. De tekst is een bewerking van Boorsma's proefschrift `Kunstmarketing'.
Exemplaarnummer | 98-312A |
Plaatscode | |
Uitleenstatus |